Κυριακή 14 Απριλίου 2024

Επιστολή διαμαρτυρίας για την προβληματική ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κιμώλου

kimolosallagipleusis@gmail.com

www.kimolosallagipleusis.blogspot.gr


Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ

14-04-2024

Κατάθεση επιστολής προς το Υπουργείο Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής

--------------------------------

Την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024 εξουσιοδοτήθηκε η Δημοτική Σύμβουλος Αικατερίνη Αφεντάκη από τον επικεφαλής του Συνδυασμού "Κίμωλος: Αλλαγή Πλεύσης" Βασίλειο Σάρδη να παραδώσει ιδιοχείρως, κατόπιν συνάντησης στο Γραφείο Υπουργού Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής επιστολή διαμαρτυρίας για το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Κιμώλου.

Αναγκαστήκαμε να προβούμε σε αυτή την ενέργεια, καθώς δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από τη Δημοτική Αρχή Κιμώλου. Εκ του αποτελέσματος προκύπτει ότι υπάρχει μερική λύση του προβλήματος με ότι αυτό συνεπάγεται για τον τουριστικό κλάδο της νήσου Κιμώλου.

Ακολουθεί αυτούσιο το κείμενο της επιστολής, υπογεγραμμένο από τους Δημοτικούς Συμβούλους της Δημοτικής μας Παράταξης.


Ο εκπρόσωπος και επικεφαλής

της Δημοτικής Παράταξης «ΚΙΜΩΛΟΣ: ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ»


Βασίλειος Ν. Σάρδης





ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΚΙΜΩΛΟΥ

Των Δημοτικών Συμβούλων της Δημοτικής Παράταξης της Μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Κιμώλου

με την επωνυμία «Κίμωλος: Αλλαγή Πλεύσης»

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΚΥΡΙΟ ΧΡΗΣΤΟ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ 

ΘΕΜΑ: ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΚΑΝΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ, ΤΙΣ ΠΑΛΙΝΩΔΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ  ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΚΙΜΩΛΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΧΩΡΑ


ΑΙΤΗΜΑ 1ο: Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται μία δυσανάλογα μεγάλη συστηματική και αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην ανάθεση της βασικής γραμμής Κίμωλος – Πειραιάς - Κίμωλος με σοβαρό αντίκτυπο και επιβαρυντικές συνέπειες όχι μόνο στην καθημερινότητα των δημοτών, αλλά κυρίως επηρεάζοντας αρνητικά έναν από τους κεντρικούς πυλώνες της τοπικής οικονομίας, τον Τουρισμό της Κιμώλου. Πιο συγκεκριμένα παρότι οδεύουμε στα μέσα Απριλίου και λίγο πριν την έναρξη της θερινής περιόδου ακόμη δεν έχουν καθοριστεί τα τακτικά δρομολόγια που συνδέουν την Κίμωλο με το λιμάνι του Πειραιά. Ενδεικτικά, μόλις προχθες, 10.04.2024 ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια μέχρι 12.05.2024, τα οποία αφορούν κυρίως στους εκδρομείς του Πάσχα. Αυτή η απουσία στοιχειώδους προγραμματισμού έχει ως άμεσο επακόλουθο την εντυπωσιακή μείωση των κρατήσεων και την αύξηση στις ακυρώσεις των υφιστάμενων κρατήσεων στα Τουριστικά Καταλύματα της Κιμώλου καθ’ όλη την θερινή περίοδο ακόμη και την περίοδο της τουριστικής αιχμής, δεδομένου ότι οι εν δυνάμει τουρίστες στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε διαφορετικούς πιο εκλογικευμένα και εκσυγχρονισμένα προσεγγίσιμους τουριστικούς προορισμούς που δεν αφήνουν την τελευταία στιγμή τον καθορισμό των θεμάτων των θαλάσσιων συγκοινωνιών τους. Θύμα της άκρως δυσφημιστικής αυτής κατάστασης αποτελεί συνολικά ο τουριστικός και επιχειρηματικός κλάδος και κατ’ επέκταση ζημιώνεται η γενικότερη οικονομική ζωή της Κιμώλου, πλήττοντας ιδιαίτερα όσους έχουν επενδύσει επιχειρηματικά στον τόπο μας, ο οποίος, δυστυχώς, αντιμετωπίζεται ως «τόπος εξορίας». Δεν πρέπει να λησμονούμε τα σημαντικά ζητήματα εφοδιασμού της Κιμώλου με προϊόντα πρώτης ανάγκης καθώς και την δυσκολία στη μεταφορά των ασθενών.κολουθεί αυτούσιο το κείμενο της επιστολής, υπογεγραμμένο από τους Δημοτικούς Συμβούλους της Δημοτικής μας Παράταξης.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΟ, ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ Ή ΜΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2024. ΕΠΙΣΗΣ, ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟ ΚΡΙΣΗ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΔΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ  ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.

ΑΙΤΗΜΑ 2ο: Είμαστε ειλικρινά πολύ υποχρεωμένοι και ως εκ τούτου ευγνώμονες απέναντι στις ναυτιλιακές εταιρείες που διαχρονικά, με αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης υποστηρίζουν με συμβατικά πλοία τη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων. Η απόλυτη αλήθεια, όμως, είναι ότι είναι τέτοιος ο βαθμός της εγκατάλειψης που βιώνουμε εξαιτίας της κυβερνητικής αμέλειας ή αδιαφορίας στην ανάθεση της βασικής γραμμής Κίμωλος – Πειραιάς - Κίμωλος που έχουμε φτάσει στο σημείο να παρακαλάμε το Υπουργείο να δρομολογήσει προς εξυπηρέτηση της θαλάσσιας συγκοινωνίας Κίμωλος – Πειραιάς – Κίμωλος έστω παλαιότερης κατασκευής πλοία που μπορούν να αναπτύξουν πολύ χαμηλές ταχύτητες ωσάν η Κίμωλος να ανήκει σε μια εποχή του παρελθόντος και να μην δικαιούται μερίδιο στην ανάπτυξη. Είναι επόμενο πως αυτά τα παλαιότερα πλοία λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων τους υστερούν σε θέματα ταχύτητας και απαιτούν περισσότερο χρόνο για την κάλυψη της βασικής γραμμής Κίμωλος – Πειραιάς – Κίμωλος και ως εκ τούτου αποτελούν  στην κυριολεξία αντικίνητρο επισκεψιμότητας της Κιμώλου, αφού η Κίμωλος αποδεδειγμένα υστερεί συγκριτικά με τους λοιπούς νησιωτικούς προορισμούς που υποστηρίζονται από σύγχρονα νεότευκτα θαλάσσια μέσα. 

ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΑΞΙΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΙΚΑΝΩΝ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΓΗΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΙΜΩΛΟΣ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΙΜΩΛΟΣ ΜΕ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΠΛΟΙΑ.

ΑΙΤΗΜΑ 3ο: Χωρίς την προηγούμενη έγκαιρη γνωστοποίηση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών με  κοινωνικά αποδεκτά και αξιοπρεπή πλοία στην Κίμωλο δεν μπορούμε να ελπίζουμε στην πολυπόθητη τουριστική ανάπτυξη του τόπου, καθώς το θαλάσσιο μέσο της μεταφοράς στη Νησιωτική Ελλάδα ανάγεται σε πρώτιστο αγαθό, ιδίως σε μια απομακρυσμένη περιοχή, όπως η Κίμωλος. Επίσης, πρέπει να γίνει έμπρακτα σεβαστή η συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της ίσης μεταχείρισης, δεδομένου ότι δεν νοείται αθέμιτη διάκριση στο επίπεδο των παρεχόμενων ακτοπλοϊκών υπηρεσιών ανάμεσα στα επιμέρους Νησιά της ελληνικής επικράτειας. Συνεπώς, οι κάτοικοι της Κιμώλου θα έπρεπε να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους κατοίκους των άλλων νησιωτικών περιοχών της Χώρας και σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται η σημερινή υποβάθμισή τους ως κατοίκων «δεύτερης κατηγορίας».

ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΗΣ ΚΙΜΩΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ, ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΙΔΙΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΣΚΑΦΗ.

Επειδή, η επιδοτούμενη επικοινωνία της πορθμειακής γραμμής Ψάθη Κιμώλου- Απολλωνία Μήλου με πλοίο ανοικτού τύπου (παντόφλα) μόνο ως δευτερεύουσα ευκαιριακή λύση μπορεί να αξιολογηθεί αφού οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούν τακτικά στην περιοχή σε συνδυασμό με τις δυσκολίες προσέγγισης του συγκεκριμένου πλοίου στο λιμάνι της Απολλωνίας Μήλου, την έλλειψη συντονισμού και ανταπόκρισης δρομολογίων με τα πλοία της γραμμής Μήλος – Πειραιάς, το υψηλό κόστος μετακίνησης από τον Αδάμαντα προς την Απολλωνία Μήλου και αντίστροφα και τις περιορισμένες εναλλακτικές δυνατότητες που προσφέρονται από τη Μήλο ως ενδιάμεσο ταξιδιωτικό σταθμό μας οδηγούν στο βέβαιο συμπέρασμα ότι δεν μπορεί μέσω αυτής να υποκατασταθεί η αναγκαιότητα σταθερής και τακτικής θαλάσσιας διασύνδεσης της Κιμώλου με το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, μόνη πρόσφορη λύση στο επίμαχο πρόβλημα.

Επειδή, θεωρούμε ότι η μόνη λύση στο ακτοπλοϊκό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το νησί μας, είναι να ενταχθεί η Κίμωλος στο καθεστώς της άγονης γραμμής.

Επειδή, η αδικαιολόγητα υπέρμετρη χρονοτριβή στην ανάθεση της βασικής ακτοπλοϊκής γραμμής της Κιμώλου, σε συνδυασμό με την επιμονή του Υπουργείου στην ανάληψη των αντίστοιχων δρομολογίων από πεπαλαιωμένα πλοία αποκλείοντας τη συνδρομή ταχύπλοων σκαφών αποτελεί ισχυρό τροχοπέδη στην επιδιωκόμενη Ανάπτυξη της νησιωτικής Ελλάδας.

Επειδή, αναγκαζόμαστε να απευθυνθούμε μεμονωμένα στο Υπουργείο σας λόγω της διαρκούς μεθοδευμένης απουσίας σχετικής ενημέρωσης για τα πεπραγμένα της Δημοτικής Αρχής.

Για όλους τους προαναφερόμενους λόγους, με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός και με θεμέλιο τις εκφάνσεις της αρχής της νησιωτικότητας αιτούμαστε όπως ικανοποιήσετε άμεσα και κατά προτεραιότητα τα ανωτέρω τρία (3) δίκαια, εύλογα και επιτακτικά αιτήματά μας.


Νήσος Κίμωλος Νομού Κυκλάδων, Παρασκευή 12 Απριλίου 2024


ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ

Oι Δημοτικοί Σύμβουλοι

της Δημοτικής Παράταξης του Δήμου Κιμώλου

με την επωνυμία «Κίμωλος – Αλλαγή Πλεύσης»


ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΑΡΔΗΣ

ΗΛΙΑΣ ΤΣΑΚΑΛΗΣ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΦΕΝΤΑΚΗ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΕΝΙΟΥ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ










Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

Στο ίδιο έργο θεατές...

kimolosallagipleusis@gmail.com

www.kimolosallagipleusis.blogspot.gr


Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ

08-04-2024

Στο ίδιο έργο θεατές...

--------------------------------

Στο ίδιο έργο θεατές, εμείς δε θα γίνουμε!

Αγαπητές συμπατριώτισσες, αγαπητοί συμπατριώτες,

από την πρώτη κιόλας ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μας τονίσαμε ότι ο Δήμος Κιμώλου πρέπει να κινηθεί άμεσα, σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού μας με τον Πειραιά.

Τα γεγονότα του Δεκεμβρίου 2023, ήταν προάγγελος κακών μαντάτων.

Οι παρεμβάσεις μας, κυρίως προς την αναζήτηση ενημέρωσης από τον Δήμαρχο Κιμώλου, κύριο Κωνσταντίνο Εμμ. Βεντούρη, μέσω επιστολών και ερωτήσεων στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου έπεσαν στο κενό, καθώς ο Δήμαρχος εφαρμόζει διαχρονικά την πάγια τακτική του, δηλαδή αυτή της ΜΗ ενημέρωσης.

Σε αυτό το σημείο, νιώθουμε την υποχρέωση να ζητήσουμε συγνώμη από όλους σας και κυρίως από τους επαγγελματίες του νησιού, για την αδράνειά μας.

Επαναπαυτήκαμε, κακώς, στις ελλιπείς απαντήσεις του Δημάρχου στην από 2/4/2024 συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και παραπλανηθήκαμε από την τοποθέτηση του Δημοτικού Συμβούλου της πλειοψηφίας, κυρίου Αντώνη Μαρινάκη στην από 3/4/2024 συνεδρίαση της Τουριστικής Επιτροπής, ο οποίος δήλωσε ότι θα μπει στη γραμμή το πλοίο “ΑΝΕΜΟΣ” και θα έχουμε τρία δρομολόγια την εβδομάδα καθώς και μία, τουλάχιστον, προσέγγιση από γρήγορο πλοίο.

Νισάφι πια, κυρίες και κύριοι της πλειοψηφίας! Μέχρι εδώ!

Πλέον, αναλαμβάνουμε δράση για να πράξουμε τα όσα έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και χρόνια, αναφορικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κιμώλου με τον Πειραιά.

Πρώτα απ’ όλα, θα κάνουμε αυτόνομη παρέμβαση στο Υπουργείο Ναυτιλίας ζητώντας την ενημέρωση που μας στερεί ο Δήμαρχος Κιμώλου και θα επιχειρήσουμε την άμεση διευθέτηση του προβλήματος, με στόχο την έκλειψή του για την επερχόμενη τουριστική περίοδο.

Στη συνέχεια θα υποβάλουμε υπόμνημα προς το Υπουργείο Ναυτιλίας, για να εξεταστεί η αίτηση ένταξης στην επιδότηση του δρομολογίου Πειραιάς – Κίμωλος και αντίστροφα με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Κύριε Δήμαρχε, μάλλον οι ναυτιλιακές εταιρείες δε συμμερίζονται τους ισχυρισμούς σας περί τουριστικής ανάπτυξης του νησιού απ’ ότι δείχνουν οι δημοσιευμένοι πίνακες δρομολογίων.

Αλήθεια, αυτά συμφωνήθηκαν με τον Υπουργό Ναυτιλίας κύριο Παππά και τον σύμβουλό του κύριο Ρίγγα, στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης της ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου;

Για άλλη μία χρονιά, αφήσατε κύριε Δήμαρχε, τους επαγγελματίες που έχουν επενδύσει στο νησί, ξεκρέμαστους. Μάλιστα, χρησιμοποιήσατε για διαφήμιση τους τελευταίους επενδυτές για να στηρίξετε το επιχείρημά σας, περί τουριστικής ανάπτυξης του νησιού επί των ημερών σας.

Όμως, θα έπρεπε πρώτα απ’ όλα να εξασφαλίσετε τόσο σε αυτούς, όσο και στις λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κίμωλο, την ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ και ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ του νησιού για τους επισκέπτες και κατ’ επέκταση, πελάτες τους.

Εμείς, ως αντιπολίτευση δεσμευόμαστε, ότι θα κινηθούμε άμεσα αναλαμβάνοντας ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος, που αυτή τη στιγμή ταλανίζει το σύνολο των Κιμωλίων και τους επαγγελματίες του τουρισμού. Θα αναζητήσουμε ειλικρινείς και ουσιώδεις συνεργασίες με όλους τους φορείς του νησιού, έτσι ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα για το σύνολο της Κιμωλιάτικης κοινωνίας, που δεν είναι άλλο από το δικαίωμα να προσεγγίζουμε την Κίμωλο ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ από τον Πειραιά και ΟΧΙ μόνο μέσω της Μήλου.

Πρέπει κάποια στιγμή, όλοι οι Κιμώλιοι και οι άμεσα εμπλεκόμενοι να αντιληφθούν, ότι αυτό αποτελεί το πρώτο και το κύριο ζητούμενο για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού.

Όσο για την ΕΚΤΑΚΤΗ – ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κιμώλου για το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, που ως Δημοτική Παράταξη ζητήσαμε, ούτε φωνή, ούτε ακρόαση μέχρι σήμερα από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου.


Ο εκπρόσωπος και επικεφαλής

της Δημοτικής Παράταξης «ΚΙΜΩΛΟΣ: ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ»


Βασίλειος Ν. Σάρδης


Κυριακή 7 Απριλίου 2024

Αίτηση μελών του Δημοτικού Συμβουλίου Κιμώλου για πρόσκληση σύγκλησης σε έκτακτη συνεδρίαση του Συμβουλίου για το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης


kimolosallagipleusis@gmail.com

www.kimolosallagipleusis.blogspot.gr


ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΙΜΩΛΟΥ

ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΚΙΜΩΛΟΣ: ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ»

ΓΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗΣ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

--------------------------------


ΠΡΟΣ: ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΙΜΩΛΟΥ

Οι υπογράφοντες Δημοτικοί Σύμβουλοι, αποτελούντες τουλάχιστον το 1/3 του συνολικού αριθμού των μελών του Συμβουλίου, έχοντας υπ' όψη τη διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α' 87) όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 74 του Ν. 4555/18 (ΦΕΚ 133 Α’) και αντικαταστάθηκε εκ νέου με την παρ. 2 του άρθρου 10 του Ν. 4674/20), ζητάμε να προσκαλέσετε σε ΕΚΤΑΚΤΗ – ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο Κιμώλου την ΔΕΥΤΕΡΑ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024, για συζήτηση και απόφαση στο παρακάτω μοναδικό θέμα: 

«ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΠΟΥ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΚΙΜΩΛΟΥ ΕΝΟΨΕΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΚΙΜΩΛΟΥ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΑΓΟΝΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ» 

Το Δημοτικό Συμβούλιο δύναται να προσκληθεί το αργότερο μέχρι την έκτη ημέρα από την υποβολή της παρούσης, όμως επειδή το προαναφερόμενο θέμα έχει κατεπείγοντα χαρακτήρα που σχετίζεται με την επιβίωση των επιχειρήσεων κρίνεται πραγματικά και αντικειμενικά ότι δεν χωρά αναβολή. Επομένως, το Δημοτικό Συμβούλιο είναι αναγκαίο να συγκληθεί και να λάβει άμεσα υπεύθυνη απόφαση την ΔΕΥΤΕΡΑ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024.


Νήσος Κίμωλος,  Κυριακή 7 Απριλίου 2024

Οι Αιτούντες Δημοτικοί Σύμβουλοι


ΣΑΡΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΤΣΑΚΑΛΗΣ ΗΛΙΑΣ

ΑΦΕΝΤΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΒΕΝΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ



Σάββατο 6 Απριλίου 2024

Φως στο τούνελ για τον προϋπολογισμό του 2024 …όχι με την Αγγελική Νικολούλη στο MEGA !!! Αλλά με τον δήμαρχο Κιμώλου, Κωνσταντίνο Εμμ. Βεντουρη!!! Ο Δήμος Κιμώλου για ακόμη μία χρονιά ΔΕΝ έχει προϋπολογισμό και ΔΕΝ ευθύνεται η αντιπολίτευση


www.kimolosallagipleusis.blogspot.gr


Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ

06-04-2024

Φως στο τούνελ για τον προϋπολογισμό του 2024

 …όχι με την Αγγελική Νικολούλη στο MEGA !!! 

Αλλά με τον δήμαρχο Κιμώλου, Κωνσταντίνο Εμμ. Βεντούρη!!!

Ο Δήμος Κιμώλου για ακόμη μία χρονιά ΔΕΝ έχει προϋπολογισμό και ΔΕΝ ευθύνεται η αντιπολίτευση

--------------------------------

Στον Δήμο Κιμώλου, η Ιστορία δεν επαναλαμβάνεται σαν φάρσα αλλά σαν τραγωδία.

Στο ίδιο έργο  θεατές, λοιπόν, για άλλη μία χρονιά αφού ο Δήμος Κιμώλου ΔΕΝ έχει προϋπολογισμό, ανικανότητα διαρκής;;; ή εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων;!;!;!.

Ανερυθρίαστα, το επιβεβαίωσε ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κιμώλου, ο τραγωδός και επί εννέα χρόνια Δήμαρχος Κιμώλου, κύριος Κωνσταντίνος Εμμ. Βεντούρης και αμάσητο, το κατάπιαν όλοι οι παρόντες δημοτικοί σύμβουλοι του συνδυασμού ΔΡΑΣΗ & ΟΡΑΜΑ Κιμώλου.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι Δήμοι Φολεγάνδρου, Ικαρίας, Κύθνου, Σερίφου, Αμοργού, Ανάφης, Ιητών, Σικίνου, Θήρας, Αντιπάρου, Μυκόνου, Μήλου, Πάρου, Κέας έχουν ψηφίσει τον προϋπολογισμό του 2024 και αυτός έχει επικυρωθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου.

Προτού αρχίσει η προπαγάνδα να διαδίδει ότι φταίει η κακιά αντιπολίτευση για το γεγονός ότι ο Δήμος Κιμώλου ΔΕΝ έχει προϋπολογισμό για το 2024, δηλώνουμε υπεύθυνα και προς πάσα κατεύθυνση, ότι μέχρι σήμερα, η παράταξή μας δεν έχει υποβάλει ΚΑΜΙΑ Ειδική Διοικητική Προσφυγή επί καμίας απόφασης των συλλογικών οργάνων του Δήμου Κιμώλου.

Υπάρχει όμως κάτι ακόμα, εξίσου τραγικό, με το γεγονός ότι για άλλη μία χρονιά, η δημοτική αρχή δεν έχει καταρτίσει και δεν έχει φέρει προς συζήτηση τον προϋπολογισμό οικονομικού έτους 2024.

Ο επί εννέα χρόνια Δήμαρχος Κιμώλου, δεν έχει φέρει προς συζήτηση και ψήφιση κανέναν οικονομικό απολογισμό από τις δύο προηγούμενες θητείες του.

Μάλιστα, μόλις στις 13 Μαρτίου 2024 η Δημοτική Επιτροπή Δήμου Κιμώλου ψήφισε, παρανόμως, την έγκριση του απολογιστικού πίνακα και την προέγκριση των οικονομικών καταστάσεων του οικονομικού έτους 2013 (!!), δηλαδή πριν (11) έντεκα χρόνια όπου Δήμαρχος Κιμώλου, ήταν ο κύριος Γεράσιμος Θεόδωρος. Μαγκανιώτης με Αντιδήμαρχο τον κύριο Κωνσταντίνο Βεντούρη.

Επιπλέον, κοντεύει να συμπληρωθεί ένας μήνας από τη λήψη της παραπάνω απόφασης και το σχετικό πρακτικό, ακόμα ΔΕΝ έχει δημοσιευτεί στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ, ούτε στον επίσημο, ακριβοσυντήρητο και απαρχαιωμένο, ιστότοπο του Δήμου Κιμώλου.

Πόσα χρόνια ακόμα χρειάζεται ο “καπετάνιος”, κύριος Κωνσταντίνος Εμμ. Βεντούρης και οι συν αυτώ “ναύτες” για να μάθουν να καταρτίσουν και να φέρουν προς συζήτηση και ψήφιση, εγκαίρως τον προϋπολογισμό του τρέχοντος οικονομικού έτους;"


Ο εκπρόσωπος και επικεφαλής

της Δημοτικής Παράταξης «ΚΙΜΩΛΟΣ: ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ»


Βασίλειος Ν. Σάρδης


Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024

«ΦΩΤΙΑ στον ΧΥΤΑ (ΧΑΔΑ) Κιμώλου!!! Καλά πως κάνετε έτσι!!! Αυτή καίει καιρό τώρα!!!»

 

kimolosallagipleusis@gmail.com

www.kimolosallagipleusis.blogspot.gr


Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ

27-03-2024

«ΦΩΤΙΑ στον ΧΥΤΑ (ΧΑΔΑ)  Κιμώλου!!! 

Καλά πως κάνετε έτσι!!! Αυτή καίει καιρό τώρα!!!»

--------------------------------

Καλούνται ο Δήμος Κιμώλου και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου να αναλάβουν τις ευθύνες τους για την κατάσταση στον ΧΥΤΑ (ΧΑΔΑ)  Κιμώλου.

Το μεσημέρι της Κυριακής 24 Μαρτίου 2024, εκδηλώθηκε άλλη μία πυρκαγιά στον ΧΥΤΑ (ΧΑΔΑ)  Κιμώλου.

Στις 8 Μαρτίου 2024, δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’  1539 η διαπιστωτική πράξη της Γραμματέως Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου σχετικά με τα ακίνητα, τις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό: α) που έχουν περιέλθει κατά κυριότητα και β) που έχουν παραχωρηθεί κατά χρήση από τον Δήμο Κιμώλου στον ΦΟ.Δ.Σ.Α. ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. όπου διαβάζουμε τα εξής: Μάλιστα, στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονται τα εξής δύο θέματα συζήτησης: 

·         Ο ΧΥΤΑ (ΧΑΔΑ) δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας.

·         Δεν διαθέτει άδεια πυρασφάλειας.

·         Έχουν προκληθεί περιορισμένης έκτασης πυρκαγιές, δεν υπάρχουν σχετικές αναφορές της Πυροσβεστικής για περιστατικά πυρκαγιάς ούτε κατ’ επέκταση σχετικό πρόστιμο. Ωστόσο έχει επιβληθεί από την Πυροσβεστική Υπηρεσία πρόστιμο το οποίο αφορούσε στην περίφραξη και την ελλιπή αντιπυρική ζώνη, πλάτους 50 μ. περιμετρικά.

Ο Δήμαρχος Κιμώλου, κύριος Κωνσταντίνος Βεντούρης με σχετικές αποφάσεις του, είχε ορίσει ως αρμόδιους Αντιδημάρχους Κιμώλου για την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για την ορθή και εύρυθμη λειτουργία του χώρου του ΧΥΤΑ (ΧΑΔΑ), καθώς και για την ασφάλεια του χώρου και της ευρύτερης περιοχής με εφαρμογή μέτρων πυροπροστασίας και πυρασφάλειας, τους εξής:

·         Παναγιώτη Σάρδη: 1/9/2014 - 31/8/2019.

·   Ελισάβετ Βαμβακάρη: 2/9/2019 και μέχρι να αναλάβει την αρμοδιότητα ο  ΦΟΔΣΑ.

Τι ακριβώς έπραξαν όλα αυτά τα χρόνια;

Επιπλέον, από το 2014 ο κύριος Βεντούρης έχει κάνει τουλάχιστον πέντε συναντήσεις με τον Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, κύριο Γεώργιο Λεονταρίτη, όπου αντικείμενο συζήτησης αποτέλεσε και ο ΧΥΤΑ (ΧΑΔΑ) Κιμώλου (πέρα από τις σχετικές φωτογραφίες «για τα ματιά του κόσμου»).

Βάσει των παραπάνω γεγονότων, ποιο είναι το αποτέλεσμα όλων αυτών των συναντήσεων;

Υπενθυμίζουμε ότι τον Φεβρουάριο 2022, η Πράξη “Επέκταση ΧΥΤ και κατασκευή ΣΜΑΥ Δήμου Κιμώλου”, απορρίφθηκε καθώς αξιολογήθηκε αρνητικά στο στάδιο Β και ο Δήμος Κιμώλου έχασε χρηματοδότηση ύψους 1,7 εκατομμυρίων ευρώ.

Πόσες φορές έχει επισκεφθεί τον ΧΥΤΑ (ΧΑΔΑ) Κιμώλου εκπρόσωπος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου;

Η ανάληψη των αναλογούντων ευθυνών τόσο από τον Δήμο Κιμώλου όσο και από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, για την εκ του αποτελέσματος, διαχρονική επιδειχθείσα αδιαφορία, δεν είναι μια απλή υποχρέωση. Είναι απαίτηση!


Ο εκπρόσωπος και επικεφαλής

της Δημοτικής Παράταξης «ΚΙΜΩΛΟΣ: ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ»


Βασίλειος Ν. Σάρδης